Про нас
















 


Склад вчителів МО

п/п
ПІП
вчителя
Фах
Школа
Категорія,
звання
1.
Карайон  Людмила Олександрівна
вчитель
географії
ЗОШ № 1
вища кат.,
ст. вчитель
2.
Колпакова  Тетяна
Леонідівна
вчитель
географії та
біології
ЗОШ № 1
І категорія
3.
Голуб Ірина
Іванівна
вчитель
географії та
економіки
СШ № 2
вища кат.
4.
Грищенко Анна
Миколаївна
вчитель географії та
історії
ЗОШ № 4
І категорія
5.
Качан Юлія
Євгеніївна
вчитель географії та біології
ЗОШ № 5
вища кат.,
ст. вчитель
6.
Хоменко Олена
Анатоліївна
вчитель
географії та
іноз. мови
ЗОШ № 5
І категорія
7.
Приходько Тетяна Аркадіївна
вчитель
географії та
біології
ЗОШ № 6
вища кат.
8.
Дубинська Людмила Василівна
вчитель
географії та
біології
НВК №11
вища кат.,
ст. вчитель
9.
Пономаренко Світлана Іванівна
вчитель
географії та
іноз. мови
НВК №12
вища кат.,
ст. вчитель
10.
Коляда Ольга
Миколаївна
вчитель
географії та
біології
ЗОШ № 5
вища кат.
11.
Михайлов Олександр Олексійович
вчитель
географії та
біології
ЗОШ № 6
вища кат

 Проблемні теми вчителів

п/п
ПІБ
вчителя
Проблемна тема
1.
Карайон  Л.О.
Формування географічних компетентностей учнів через інноваційні технології навчання.
2.
Колпакова Т.Л.
Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках географії.
3.
Голуб І. І.
Проблемне навчання як шлях розвитку творчості учнів.
4.
Грищенко А. М.
Формування пізнавальної активності учнів на уроках історії та географії.
5.
Качан Ю. Є.
Формування компетентностей учнів на уроках географії та біології через застосування інтерактивних технологій.
6.
Хоменко О. А.
Впровадження інноваційних технологій на уроках географії.
7.
Приходько Т. А.
Інноваційні технології на уроках географії.
8.
Дубинська Л. В.
Використання інтерактивних технологій на уроках географії та біології з метою підвищення компетентності учнів.
9.
Пономаренко С. І.
Впровадження компетентнісного підходу в навчанні на уроках природничих дисциплін.
10.
Коляда О. М.
Інноваційні технології на уроках географії.
11.
Михайлов О. О.
Інтерактивні методи навчання  на уроках географії.


Немає коментарів:

Дописати коментар